In De Zonnevlinder vinden wij een open dialoog belangrijk.

We nodigen u dan ook uit, uw bedenkingen en ontevredenheid onmiddellijk te bespreken met de begeleider of verantwoordelijke(n).

Samen wordt er getracht tot een oplossing te komen.

Als de voorgestelde oplossing uw ontevredenheid niet kan wegnemen,  kan u een klacht indienen.

Op deze pagina kan u onze klachtenprocedure downloaden alsook de klachtenkaart terug vinden.

 

Vanaf 2 januari  2024 is Opgroeipunt te bereiken via:

  • het nieuwe telefoonnummer 078 170 000 (elke werkdag, van 8 tot 20 uur)
  • het contactformulier op opgroeien.be/opgroeipunt
  • brief naar Opgroeipunt, Hallepoortlaan 27, 1060 Brussel.

 

 

Download
Klachtenprocedure
In bijlage kan u de klachtenprocedure bekijken.
Klachtenprocedure 2020.pdf
Adobe Acrobat document 138.7 KB
Download
Klachtenkaart
klachtenkaart.pdf
Adobe Acrobat document 59.1 KB